Got2b Smooth & Chic Anti-friz Lotion / Saç Bakım Ürünleri

Schwarzkopf'un saç bakım ürünleri konusunda bu güne kadar hayal kırıklığı yaşadığım söylenemez. Bu nedenledir ki, işte aradığımı buldum cümlesi, her yeni ürünle tanışınca tekerrür etmekte :)

Bu mis kokulu saç bakım ürünü, gerçekten de vazgeçilmezlerimden biri oldu diyebilirim. Cıvıl cıvıl ambalajı bir yana, 200 ml olması nedeniyle, beğenip de bitmesin diye gözünün içine baktığım minik saç ürünlerine meydan okumakta.   


Kişisel yorumlarıma geçmeden önce hiç kullanmayanlar için minik bir bilgi paylaşayım..

  • Öncelikle kokusu :) Mis kokan saçlar kim istemez ki? Hangi şampuanı kullanırsanız kullanın, Got2b kendi kokusuyla saçınızda hakimiyeti ele geçiriyor :) Şekerli bir kokusu var, çok uzun süreli bir kalıcılık söz konusu değil ama bir müddet etkisini yoğun bir şekilde hissettiriyor.
  • Özelliği; kabarmaya ve elektriklenmeye karşı bir losyon. Bu konu başarılı olduğunu belirtmekle birlikte, ne kadar kullandığınızın da önemli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ambalajında ne zaman tutumlu olacağını, ne zaman savurganlık yapacağını bil, ama savurgan olmak her zaman daha eğlencelidir diyor. Burada demek istenen az kullanırsan sadece saçın mis kokar ama kabarmaya, elektriklenmeye devam eder, tecrübeyle sabittir :) 
  • Saçı şekillendirme, pürüzsüzleştirme, elektriklenme ve kabarmayı kontrol altına alarak, saça inanılmaz hafif bir yumuşaklık ve parlaklık kazandırma yine vaatlerinden. Şu saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırma kısmının altını çizmek istiyorum :) 
  • Isının verdiği zarara karşı korur ve UV koruyucuları içerir. Bu konuda ne şekilde sağlama yapacağımı bilemedim :) 
Yukarıda da belirttiğim üzere mis gibi kokan, aynı zamanda vaat ettiği ipeksi yumuşaklığı sağlayan, inanılmaz bir parlaklık veren başarılı bir ürün. Yaklaşık 10 senedir saçlarımı hep uzun kullandım ve hala bunaltıcı sıcaklara rağmen kestirmeye cesaret edemiyorum. Dalgalı saçlarınız varsa elektriklenme konusunda nasıl bir savaş yaşadığımı tahmin edersiniz. Üstüne üstlük 3-4 senedir saç boyasına da geçiş yaptığım için saçlarım aşırı kuru ve sert. Bu nedenle vaatlerini yerine getiren bu ürünü severek kullanıyorum. Kullanım önerilerinde kuru veya havlu ile kurutulduktan sonra tavsiye edilmiş, ben her iki şekilde de istediğim sonucu aldım. 

Fiyat / Ürün performansını soracak olursanız her ne kadar 200 ml olsa da şu sıcak yaz günlerinde her gün saç yıkamak, kısa zaman içerisinde tükenmesine neden oluyor. Ne zaman tutumlu olacağını, ne zaman savurganlık yapacağını bil sloganıyla ürünü piyasaya sunan firmaya şunu diyebilirim ki; yurt dışında yarı fiyatına satılan ürünü beğenmiş olmamız bu fiyat politikasını görmezlikten geldiğimiz anlamına gelmiyor. Dolayısıyla günlük bakım ürünlerinin daha hesaplı olması gerektiğini düşünüyorum..  

Sevgilerimle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Sevgi Kürsüsünden Yazar Beyanı