Nivea BB Cream

Katıldığım bir etkinlikte açık ton Nivea BB Cream hediye edilmişti. Eski blogumda zaten bahsetmiştim uzun uzun ama bitince bu defa hazır indirimi de yakalamış ve memnun kalmışken orta tonu da deneyeyim dedim ve ikisinden de aldım.  

Hiç denemeyenler için de kısa kısa anlatayım istedim nesini sevdim ben bu BB Cream in? Öncelikle 30 lu yaşlarda yüzüme her hangi bir şey sürmüyorum diyerek evden çıkanların genlerine sevgilerimi gönderiyorum :) Bir krem, bir kapatıcı, bir fondöten, bir bb/cc krem hiç bir şeye ihtiyacınız yoksa Maşallahhhh diyorum size :) 

Ama benim ihtiyacım var. Her yaz yüzüme bir kaç tane daha eklenen çillerim var mesela :) Sonra cildim çok kuru olduğu için mimik kırışıklıklarım var. Ayrıca güneş gözlüğünden yadigar renk değişiklikleri hala mevcut cildimde. Sonuç olarak markete gitmiyorsam cildim benden ufak dokunuşlar istiyor :) 


Nivea BB Cream'in en çok nesini seviyorsun diye sorarsanız bana "Aydınlatır" kelimesinin hakkını veriyor. Başka markaları da kullandım ama bu kelimenin hakkını verene henüz rastlamadım :)

Kokusu çok güzel. Bildiğimiz Nivea kokusu.

Hafif ve hızlı emilen nem sağlar, cümlesinin de hakkını veriyor. Cildinizle 15 dk içinde bütünleşiyor. Hiç bir şey sürmemişsiniz gibi bir incelikle birlikte sadece sizin nedenini bildiğiniz bir ışıltı kalıyor yüzünüzde.


Esmer tenli olduğum için kapatıcılık özelliğinden şikayet etmiştim açık ton için. Orta tonu kullanınca hem rengin tonunu hem de kapatıcılık özelliğini beğendim. Ama yine de açık tondan vazgeçmedim :) İkisinin de kullanılacağı zaman ayrı :) 

Kozmetik mağazalarının şaşalı indirimlerinde fiyatının düşmediğine şaşırıp tesadüf eseri Kipa dan 13 küsür TL ye aldım 1 adetini.

Şimdilik bu kadar.. Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım benim, ben hala denemedim ama çok merak ettim şimdi. Ben de bir şeyler sürmeden çıkamayanlardanım :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Sevgi Kürsüsünden Yazar Beyanı