Cem Adrian "Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum"


Cem Adrian'ın beklenen albümü, "Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum" ismiyle, kabuk bağlayan yaralarınızı kanatmaya geldi arkadaşlar. Bu albümü dinleyene kadar unuttuğum ne varsa gün yüzüne çıktı :) Albüm yine başlı başına bir Cem Adrian Klasiği olarak tanımlanabilir. Hem kullanılan enstrümanlar, hem de şarkı sözleri, Cem Adrian sesi ile birleşince mucizeler yaratmış :) 

Albümde Sagopa Kajmer ve Şebnem Ferah ile düet yapmış, Şebnem Ferah ile birlikte seslendirdiği "İnce Buz Üstünde Yürüyorum" dinlemeyenler için :) 






Yorumlar

  1. Açtım, bir yandan da dinliyorum. Çok seviyorum sesini ve şarkılarını, şarkı sözlerini.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa