İş Arayanlar Hangi Siteleri Tercih Etmeli?

Hepinize hangi mevsimde olduğunu şaşırmış bir eylül akşamından merhabalar :) Yaz, kış, sonbaharı aynı anda yaşatan bu kafa karıştırıcı günün sonunda eve gelip, mevsim kaygılarımı iş kaygıları ile birleştirdim tam oldu :) 

İş arayanlar hangi siteleri tercih etmeli sorusunun cevabını buradan bulamayacaksınız öncelikle söyleyeyim :) Bunun cevabı için okuyorsanız kaçın gidin şimdiden :) 

İş arayanlar eş ve dostlarını ara sıra aramalı, halini hatrını sorup, "ben de iş arıyorum" demeli dudak ucuyla :) 4 sayfa cv im var ama nedense hiç bir zaman bu tarz sitelerden iş görüşmesine davet edilmedim. Bir çağırın beğenmeyin, yetersizsiniz deyin, öpücem vallahi :)

Bazen büyük firmaların bu siteleri reklam aracı olarak kullandıklarını düşünüyorum. Bazen de "bana taktı bu siteler taktı" deyip kendimi kandırıyorum. 

Nasipten öteye köy yok tabi ki ama insan bazen keşke benim de bir yerlerde bir dayım olsaydı demeden edemiyor. Yine de kendi çıkarlarım için benden daha vasıflı insanların hakkına girmediğim için kendimi vicdanen kuş gibi hissettiğimi de söylemek isterim. 

Buradan iş bulmak, iş aramak amaçlı kurulan sitelere bir çift lafım var : öyle her yerde reklamınızı yapsanız da pek işe yaradığınız söylenemez :) 

Ve dayıları ile bir yere gelenlere sevgiler. Aldığınız ahlar sonra acı acı çıkacak umarız :)) 

Bir müddet daha mevcut işlerimi takip etmeye devam edeceğim elbette. Hayat mecburiyetlerle sabrımızı zorlasa da özümüze gölge düşürmesin kafi :) 

Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. adaletsizlik çok incitici bi şey..
    vicdan ve adalet duyarlılığı olan insanların işi çok zor bizim gibi ülkelerde...
    sabır diliyorum size....
    kpss puanı ne oldu? düşük mü geldi?
    özel sektör çok acımasız.. berbat.. böyle bir yerde çalışmaktansa bir kaç dönüm araziye organik tarım/ sera gibi işler yapmak mümkün olmaz mı? tarım bakanlığının hibe kredi olarak ciddi teşvikleri var duyduğum kadarıyla..
    selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle, adaletsizlik çok incitici..
      Çok teşekkür ederim kıymetli yorumunuz için.
      Sağ olmasın!!! bu bu sene sevgili ösym evimden 125 km uzaklıkta farklı bir ilde okul çıkarınca karşıma sınava girmedim.
      Ben de şu anda onu düşünüyorum. Sanırım kendi işimi yapacağım en sonunda :)

      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Balım aynı dertten muzdarip biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Diyecek şey çok ama susuyorum. O güzel günler gelsin artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir canım benim gelir :) Biz dileyelim Allah nasip eder inşallah :)

      Sil
  3. Sui merhaba! :)

    Ben seri romanları da tekleri de seviyorum ama serinin lezzeti başka. :)

    Ben de Kafa Dergi'ye beklerim. Tekrar görüşmek üzere... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Elbette hemen bakıyorum en son neler eklenmiş merak ettim :)

      Sil
  4. http://www.hurriyet.com.tr/kelebek/seyahat/27247564.asp
    bu haberi internette okudum aklıma siz geldiniz. belki ilginizi çeker...
    selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım buraya :) Çok teşekkür ederim, böyle güzel bir yerden nasıl haberim olmaz diye kızdım kendime :) Ben de gönüllü listesine adımı yazdırayım, keyifli olacağına eminim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa