Yine Yeniden Merhaba


Yine yeniden merhaba.. Biliyorsunuz daha önce yine aynı isimle farklı  bir adresten yazıyordum dilime ne geldiyse, aklıma ne takıldıysa ve neyi merak edip denedimse..Babamla yaşıt ruh hastası adamın teki yüzünden kapattım blogumu. Yeniden beni rahatsız eder ve her yerden karşıma çıkarsa bu defa çekinmeden ifşa edeceğim kendisini. Bazı insanlar yaş aldıkça hayattan erdem sahibi olur, bazıları da insanlıktan çıkar. Bu adam insanlıktan nasibini almayanlardan. 

Ne oldu diye soran ve bana destek olan tüm blog yazarı dostlarıma kocaman teşekkürler :)) Ve yeniden yazmam konusunda sürekli beni teşvik eden Sevda'ya kocaman öpücükler :)) 

Bakalım bu defa neler çıkacak ortaya :)


Yorumlar

  1. Hoşgeldinnnn :) Büyük sözü dinle işte böyle. Hayırlı olsun canım benim, sensiz olmuyor buralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Hoşbuldukkk. Yine senin başını ağrıtmaya geldim, o nasıl oluyor, bunu nasıl yapayım, aaaa o ne diye :)) Hazır mısın canımcımmm :)

      Sil
  2. çok sevindim. belki inanmayabilirsin. ama bekliyordum dönse diyordum ve hatta bugün gündüz bloglar mahallesine gidip sormayı düşünüyordum. çok sevindim. unut geçmişi boşver :) hoşgeldiiin :) yani dönceğini biliyordum hissetmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumuna çok sevindim :) Çok teşekkür ederim, hoş bulduk :))

      Sil
  3. Seni yeniden görmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Mutlu oluyorum böyle yorumlara, sevgilerimle..

      Sil
  4. Kafam o kadar karıştı ki anlatamam :( her yanımda sui hesapları dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kararsız bir dönem geçirdim haklısın. Düzenimi bozanlar utansın Alperciğim :)

      Sil
  5. HOŞGELDİN!
    sevdaya katılıyorum büyük sözü dinle şöyle.. sensiz olmuyor yahu :)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin. . Çok ta iyi yaptınız. . Cok sevindim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) İnsanın sizin gibi dostları olunca ben de seviniyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Okumak Gerek - Şimşek

Kitap Okumak Gerek - Kızlar ve Yıldızlar

Kitap Okumak Gerek : Şimşek - Peyami Safa